poniedziałek, 15 lutego 2016

Nagroda za rok 2015, szansa na pracę w Finansach w Szwajcarii !

Styczeń to miesiąc , kiedy najczęściej w wielu formach podsumowuje się poprzedni rok oraz wyznacza cele jeżeli chodzi na rok kolejny. Jak pisałem już w poprzednich postach  w roku 2015 udało mi się wkroczyć do managementu, gdzie mam możliwość podejmowania decyzji związanych z rozwojem regionu oraz rozwijać i uczyć inne osoby.

Innym bardzo interesującym elementem jest możliwość przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych oraz zatrudniania nowych osób, które będą tworzyły mój team. Aktualnie mój team składa się z 6 osób, a biorąc pod uwagę iż firma rozwija się niesamowicie szczególnie w części francuskiej na koniec roku będzie on liczył przynajmniej 10 osób.

Biorąc pod uwagę, że posiadam możliwość zatrudniania nowych osób, chciałbym również dać szanse rodakom, którzy chcieliby zrobić karierę w dziedzinie finansów w Szwajcarii.

Wymagania to :

Wiek: 20-35 lat
Wykształcenie: CFC, licencjat, Magister,
Język pracy: francuski, polski
Pozwolenie na pobyt przynajmniej B

Zainteresowane osoby proszę o email wraz z załączonym CV.  Jeżeli jesteście w części francuskiej włoskiej czy niemieckiej możecie przesyłać do mnie swoje zgłoszenia..

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę sukcesów w 2016 roku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz