czwartek, 9 października 2014

Nauka, nauka i jeszcze raz nauka ! Ale są tego efekty !

Ostatnimi czasy, nie pojawiało się zbyt wiele artykułów z mojej strony. Od tygodnia, jak mogliście zauważyć trochę się to zmieniło. Ten w miarę długi przestój był związany z nawałem egzaminów i dzisiaj są tego efekty, którymi chciałem się z wami podzielić.

A mianowicie, po okresie ciężkiej pracy i wielu godzin przygotowań językowych, udało mi się zdać bardzo ważny egzamin w dziedzinie
finansów oraz ubezpieczeń w Szwajcarii.

Egzamin ten, jest weryfikacją wiedzy teoretycznej oraz praktycznej w takich dziedzinach jak :

  • Inwestycje (analiza profilu inwestycyjnego, dobór odpowiednich personalnych strategii inwestycyjnych)
  • Zabezpieczenie emerytalne w Szwajcarii (trzeci filar, funkcjonowanie oraz rozwiązania w 1 oraz 2 filarze)\
  • Ubezpieczenia rzeczowe (OC, mieszkania, prawne, samochodowe)
  • Ubezpieczenie zdrowotne
  • Zakup domu, mieszkania oraz sposoby spłaty kredytu
  • Zabezpieczenie w przypadku choroby oraz wypadku. 

Biorąc pod uwagę te, mam nadzieję, że będę mógł wyjaśnić wam jak najwięcej spraw oraz podzielić się informacjami, a także dobrać najlepsze dla Was rozwiązania.  

Z przyjemnością odpowiem na wasze pytania we wszystkich tych dziedzinach oraz pomogę wybrać najlepsze opcje na rynku biorąc pod uwagę jakość oraz cenę.

2 komentarze:

  1. gratuluje zdanych egzaminow :) dziekuje, ze znajduje Pan czas i checi na pomoc w tych czasem zawiklanych paragrafach, przepisach do ktorych nie zawsze potrafimy dotrzec lub rozszyfrowac :) zycze Panu udanej kariery zawodowej w Szwajcarii i nie tylko ;) jestem dumna, ze wsrod nas sa tez rodacy tak dobrze wyksztalceni, inteligentni i ambitni. pozdrawiam serdecznie Ula Kosobucka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i w razie w potrzeby jestem do dyspozycji.

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń