czwartek, 19 stycznia 2017

Nowa strona internetowa i dokumenty do pobrania

Kilka ostatnich miesięcy było poświęconych ciężkiej pracy,dodatkowym szkoleniom w dziedzinie finansowej oraz tworzeniu nowej strony internetowej. Strona ma na celu łatwiejsze i bardziej przejrzyste ukazanie kwestii finansowych w Szwajcarii, a co ciekawe i o co bardzo często prosiliście to różnego rodzaju przykłady listów/pism (oczywiście w dziedzinie finansowej), ale nie tylko, które pomogą wam rozwiązać pewne kwestie administracyjne samemu. 

 http://ubezpieczenia-szwajcaria.pl/.

I w tej dziedzinie liczę na wasz feedback i podsyłanie różnego rodzaju listów jak przykładów, które mogą ułatwić funkcjonowanie w Szwajcarii, tak aby można było łatwiej je pobrać oraz odnaleźć opisane w języku polskim. Będę mógł je udostępnić i tak stworzyć małą bazę danych możliwą do pobrania przez każdego.

Biorąc pod uwagę iż w ostatnim czasie udało mi się poszerzyć mój zakres wiedzy i dokładniej wyspecjalizować w takich dziedzinach jak : ubezpieczenia, zakup domu/mieszkania(kredyt hipoteczny), zabezpieczenie emerytalne oraz inwestycje ((http://iaf.ch/iaf_content/home.php?language=EN). Chciałbym tę wiedzę przekazać również , dlatego w dużo łatwiejszy sposób przez stronę internetową będziecie mogli się ze mną skontaktować,  niezależnie od regionu zamieszkania (oprócz włoskojęzycznej części) uzyskać informacje w dziedzinach finansowych ode mnie lub osób ze mną współpracujących  lub spotkać się z nami osobiście.


7 komentarzy:

  1. Dzięki na pewno zajrzę i postaram się dać adekwatny feedback, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy artykuł, świetnie porady ubezpieczeniowe dajecie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie odwiedzę tę stronę i nieco uzupełnię moją wiedzę:) Dzięki za informacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to prawda, artykuł ma mase ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super opcja, podoba mi się taka kwestia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za pewien czas emigruję do Szwecji i mam jeszcze sporo wątpliwości związanych z życiem w tym kraju. Twój blog bardzo mi pomógł

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa alternatywa. Polecona strona bardzo mi pomogła. Dzięki

    OdpowiedzUsuń